HTML,BODY{cursor: url("http://downloads.totallyfreecursors.com/cursor_files/earth.ani"), auto;}tml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Ben 10: Ben10 Hakkında

Ben 10

1 Temmuz 2009 Çarşamba

Ben10 Hakkında

Omnitrix;

AZMUTH adlı bir Galvan tarafından evrene barış gelmesi ve insanların diğer türlerin nasıl yaşadığını anlamaları için yaratıldı.Ama VİLGAX gibi kötüler onu bir uzaylı ordusu yaratıp Dünyayı ele geçirmeye yarayacak bir silah olarak görüyor!

Güçleri;

Omnitrix,Dört kol ve ateş topu gibi bir sürü müthiş uzaylı yaratığın DNA bilgilerine sahip.Böylece Ben omnitrix kolundayken onar dakikalık sürelerle bu uzaylılara dönüşebiliyor.Ayrıca birisi onu yerinden çıkarmaya çalıştığında OMNİTRİX korkunç bir ENERJİ PATLAMASI yaratıyor.

Arızalar;
Omnitrix her zaman kendinden bekleneni yapmayabilir!Azmuth'un geliştirdiği güvenlik önlemleri yüzünden bazen Ben'i yanlış bir yaratığa dönüştürür,ansızın kapanı verir ya da hiç çalışmaz,TUHAF!!!



NASIL KONTROL EDİLİR?
ONMİTRİX’İN ÜZERİNDE ŞİFRE GİRMEYE YARIYAN DÖRT TUŞ VAR! ÇEŞİTLİ ŞİFRELERİ GİREREK BİR SÜRÜ HARİKA ONMİTRİX ÖZELLİĞİNİ AÇABİLİRSİN.AMA EĞER ANA KONTROL ŞİFRESİNİ GİRERSEN İSTEDİĞİN SÜRE BOYUNCA BİR YARATIK OLARAK KALABİLİR VE YALNIZCA DÜŞÜNMEKLE ŞEKİL DEĞİŞTİREBİLİRSİN.

1 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa