HTML,BODY{cursor: url("http://downloads.totallyfreecursors.com/cursor_files/earth.ani"), auto;}tml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Ben 10: ben10

Ben 10

24 Ekim 2009 Cumartesi

ben10

omnitrix'in sırları bölümü

Ben 10 (Türkçe okunuş; Ben Ten), Duncan Rouleau, Joe Casey, Joe Kelly, ve Steven T. Seagle'ın oluşturduğu "Man Of Action" grubu, Dwayne McDuffie ve Glen Murakami editörlüğünde ve Cartoon Network Studios'un stüdyolarında hayat bulan ve Cartoon Network TV. kanalında yayınlanan çizgi dizi/filmdir. İlk bölümü 2005 yılının 26 Aralık Cuma günü yayınlanmıştır.Benjamin yani Ben 10, kuzeni Gwen ve büyük babası Maxwell ile birlikte yaz tatilini geçirmek için ormannda kamp yapma kararı alırlar ve ormana giderek kamp yapmaya başlarlar. Ben 10 ormanda gezintiye çıkar ve gezinti sırasında yerde gizemli bir nesnenin olduğunu görür. Yanına gider ve eline alır. Saat formunda bir şekli olan nesneyi bileğine takar ve herşey burada başlar. Saat, sahip olduğu yetenekler sayesinde Ben 10'e benzersiz güçler verir. Böylece Ben 10, bir süper güç bir süper kahraman olmuş ve kendisini kötülüklerle savaşmaya adamıştır.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa