HTML,BODY{cursor: url("http://downloads.totallyfreecursors.com/cursor_files/earth.ani"), auto;}tml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Ben 10: ben10

Ben 10

24 Ekim 2009 Cumartesi

ben10

BENJAMIN TENNYSONGWENDOLYN TENNYSONMAXPEN TENNYSONELMAS KAFAARTICGUANADÖRT KOLMUMYA BENGRİ MADDEVICKTOR BENGÖLGE HAYALETKURT BENATEŞ TOPUVIZILTILI ŞOKYÜZEN ÇENEYILDIRIM TOPUPUL KANATDITTOGÜNCELLEMEGÖZ ADAMYABAN KÖPEKSİNEKYİYENŞİMŞEK HIZYAPIŞKAN DİLBÜYÜK YÖNVAHŞİ ASMADÜŞMAN VİLGAXİYİLER1)TetraxTetrax Ben 10de 2 kez çıkmıştır 1. Hunted(Avlanma)Bölümünde vildaxın Yolladığı 3 ödül avcısından biridir amaçları omitrixi almaktır.Tetraxında Amacı Krab ve 6-6 ile birlikte giymiştir sebebi ise omitrixi ödül avcılarından korumaktır Ve benin Ödül avcılarını yenmesinde önemli bir pay olmuştur.2.Kez benin önüne çıkışı ise Serrets of omitrix bölümünde çıkmıştır ve Benin vildaxı yenmesinde önemli bir rol oynamıştır.Hunted bölümünde Ödül avcılarını yok ettiği için vildax tetraxın gezegeni olanKristalium(elmas kafanın geldiği gezegen) Gezegenini işgal etmiştir.2)Galaktik PolislerÜç kişiden oluşur Galaksinin Güvenliğini Sağlarlar Ve 6-6 İLE Vulkanusun Hapisten kaçtığı bölümde gelmişlerdir ve benide takıma almışlardır.Ve Galktik Polisler:SynaptakUltimosTini3)Teymen StellTeymen Stell hayatını uzaylılarla savaşmaya adamış bir 51.bölge şefidir.Framed Bölümünde Kevin 11 rin Saldıralrından Ben 10 ni ve Büyükbabayı sorumlu tutar.4)Kaptan ShawThe Karakten Bölümünde Ortaya Çıkmıştır Ve En büyük Hayali göl canavarını yakalamaktır.Ve aslında bir balıkçıdır.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa